Surreal

Tjabba!
Inte mycket händer här och jag är verkligen dålig på att blogga om.. Ingenting.
Därför händer det inte mycket i bloggen när inget händer IRL, logiskt, men tråkigt.

Har dock i stort sett klippt klart vårat reportage - bara lite bilder och kanske filmklipp som skall slängas in. Inget svårt nu. :)

En liten update om framtiden:
Jag har värsta cool bild i huvudet, en grym smkinkning som - om jag lyckas - kommer resultera i häftiga surrealistiska bilder!

Som självklart dyker upp i bloggen!
Ska (SKA!!!!) tvinga mig själv att ta tid till att göra det här idag, har redan skjutit upp det länge..

Så nu håller vi tummarna för att jag lyckas bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0