Liten uppdatering!

Hej bloggen! Long time, no see. Som vanligt.
Min ursäkt nu är mitt nya jobb, jobbar 8-5 varje dag, så mellan 07.00 och 18.00 är jag helt uppbokad..

Superkul att ha ett jobb att gå till, där arbetskamraterna är toppen och utsikten underbar!
Har en väldigt fin vy över hela västerås... :)

Dessutom jobbar jag ju på kontor, så jag får klä mig som värsta business-woman med kostym och kjol :D
Dresscoden är ju det bästa... ;D



Men ja, nu vet ni varför jag än en gång lyser med min frånvaro..
Jag är fullt upptagen med att trakassera stackars företagare i telefon.......... :P

Fast nu är det också så att jag är fast besluten att börja blogga regelbundet.
Som ni vet är det här ungefär som ett gymkort - man använder det en gång och sen låter man det ligga... Typ så är det med bloggen, man säger att; Nu ska jag ta tag i det här, skriver några ambitiösa inlägg för att sedan låta det falla i glömska.


I vilket fall!
Kan det vara intressant med
FRÅGESTUND?


Kommentarer
Postat av: sarah

jaaa!

2011-08-06 @ 06:35:00
Postat av: Sandra

Låter kul med jobbet ^^

Frågestund är aldrig fel :P

2011-08-06 @ 07:46:45
Postat av: eveline':)

fin blogg !

2011-08-06 @ 10:14:15
URL: http://evelinesophiewiklund.blogg.se/
Postat av: Saga

Ja, frågestund är alltid kul :P

2011-08-06 @ 13:58:55
URL: http://sagaelfstrom.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0