Hmm, provar väl då



Var länge sedan jag ritade i blyerts - men jag gör ett försök! Har kommit lite längre än såhär och skissen var inge bra - men någon kanske kan se vem det är redan nu?

Blondinbella och Christina Aguilera är fel. :)

Föresten bör jag få mina studentkläder imorgon, och en ny mössa skall jag få om en månad! <3
Dessutom skall jag hämta ut paket imorgon, har blivit utvald att Buzza om en ansiktsmask.
Mer om det senare, nu skall jag fortsätta rita och kolla på Hannah Montana! ;)
(Japp, jag gillar det!)

Kommentarer
Postat av: sandra

oj ingen aning :O

2011-04-06 @ 23:10:46
Postat av: Annica

Det kanske är just "Hanna Montana" du ritar?;)

2011-04-07 @ 00:36:04
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0