Tatueringsskiss



Älskling har pratat länge om en tatuering han vill ha, som ska vara inspirerat av buddhismen och deras skyddande tempeltatueringar.
Den skulle även innehålla en symbol för den åttafaldiga vägen och bakom allt skulle det finnas någon psalm eller vad det heter i buddhismen..


Provade rita det idag (på frihand) och såhär skulle det kunna se ut!

Vet dock inte hur templena ser ut riktigt och kan ej några Thailändska verser, så jag fick improvisera och skriva de Thailändska tecken jag kan. Hittade även på några nya. ^^


Sen får vi se om det blir något av det, nu har han iallafall en skiss att visa för tatueraren när det nu blir dags. ^^
Är ju faktiskt dyrt med tatueringar och jag ska tatuera mig först, det har vi bestämt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0