Sjuk, sjuk och fortfarande sjuk..


Har sovit till och från hela dagen.
Försökte städa en stund under en vaken period, men det blev platt fall då
jag blev helt svettig och utmattad av att flytta lite grejer från bordet. (Feber, anyone?)

Diskade litegrann, det var inte så ansträngande då man bara står still.
Dock sjunger jag alltid när jag diskar.
Jag blev andfådd av att sjunga.


Jävla skit.
Hatar att vara sjuk.

Så har mest suttit vid TV'n och slökollat när jag vart vaken.
(Där har du svar på din fråga, Sandra! :D)
Tog en promenad till affären också och köpte nässpray + halstabletter.
(Tom sa att frisk luft var bra, men det var ju bara jobbigt!)

Ritade dock litegrann nyss.
Lägger upp en bild senare.
Om jag är vaken. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman om du har feber ska du ju absolut inte ut och gå! Frisk luft kan man få genom att öppna fönstret/balkongdörren och sticka ut näsan, hehe ;)

Tv på dagen är inte mycket att hurra för, inte på kvällen heller för den delen, haha!

Hoppas du blir frisk snart <3 Är som du säger skittråkigt att vara sjuk.

2010-09-29 @ 02:05:55
Postat av: Caroline

Krya på dig stumpan! Svarar på kommentaren här så, ja skippa gärna gymme(A) de är inge vidare att gymma när man är sådär sjuk heller för du får inte bli värre! Stanna hemma eller ta de lungt i skolan ida. <3

2010-09-29 @ 08:54:40
URL: http://tiigercarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0