Bara för att jag är sjuk betyder inte det att ni slipper besöka bloggen!

 


FYRA BESÖKARE! Det är allt jag haft hittills idag!
Skärp er!
JAG är sjuk men NI kan ju fortfarande titta in och hälsa "Krya på dig" åtminstone!
(Tack för hälsningen på FB, Sandra!)


Nejdå, skojar bara!
Älskling kom med en skål soppa så därför sitter jag fortfarande här.
Har ätit upp nu, så nu ska jag tillbaka till soffan!


Bjuder på en bild från igår, då jag mådde bättre!


Jag med pussmun och den andra bruttan är Carro!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tack för kritiken :)

Har funderat länge på att köpa mjukare pennor (t.ex. B8 och B9) men har aldrig riktigt kommit till skott :P Skuggningen blir ju mycket snyggare då, har jag förstått :)

2010-09-28 @ 21:23:52
URL: http://jasdrawings.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur sysselsätter du dig nu då? :P Jag blir alltid så grymt rastlös när jag är hemma sjuk xD

2010-09-28 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0