Nytt linne utan shopping..








Sista bilden är spegelvänd


Har ett nytt linne, men jag har inte shoppat..

Hmm?
Hur kan det gått till om jag inte heller fått det av någon?


Nejdå, jag har bara ritat på ett gammalt linne.
Då är det ju som ett nytt!
Tyckte det blev ganska bra faktiskt. :)

Motivet ritade jag under en dötråkig naturlektion..

Ska skriva dit en text också, Animal, som jag döpt designen till.
Men vet inte riktigt vart jag ska sätta det. :)

Om ni inte ser det så har hon kattögon också..

Håller på med ett till tryck, även det leoprint - har verkligen fastnat för det just nu. :)




Såhär ser det ut just nu.


 

 

 

Nu väntar dock sängen, är inte så trött än - undrar hur länge jag sov middag egentligen?

Ska dock slänga mig under täcket - då somnar jag alltid på tre minuter iallafall. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet inte ens vem du är, men okej.



Jag vet inte vart du fått vården i från?? Om du menar att jag jobbar inom vården så har du fel. Det gör jag inte. Och Jeanette skrev ingenting om vården.

Jag tänker inte sitta och försvara mig till någon jag inte ens vet vem det är.. Jag har lagt ner diskussionen med Jeanette och tänker inte lägga någon mer energi på dig heller. Jag tycker och tänker vad jag vill och du tycker och tänker vad du vill.

2010-10-23 @ 10:17:35
URL: http://kalltrask.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är glad över att jag klarar det. Jag förstår inte din poäng med allt det här? Jag tror att du är ute efter en diskussion, jag såg att du hade skrivit en kommentar på jeanettes sida innan du skrev till mig, så ville du bara få fram din åsikt kanske det hade räckt med att skriva det där?



Jag får inte se döda människor på mitt jobb heller.....?

2010-10-23 @ 11:46:10
URL: http://kalltrask.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint! Personligt, unikt och ekonomiskt :D

Vad använder du för teknik? Du sa tryck?

2010-10-23 @ 14:30:42
Postat av: Tilda

Vilken grymt snyggt linne du har gjort!

Om jag hade sett det i butiken så skulle jag köpte det direkt! :)

Kram

2010-10-23 @ 23:44:27
URL: http://Tildabylund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0