Nejmen titta! Förkylningen KUNDE visst bli värre!



Jag har sån jävla OTUR!!!


Igår mot kvällen fick jag en sådan konstig, kvävande känsla som att luften var för torr för att andas.
Som att jag hade bomull i halsen, typ. (Jag vet hur det känns)


Försökte fan med allt för att kunna sova!

Ställde in hinkar med vatten för att öka luftfuktigheten.
Satte igång en fläkt för luftcirkulation.
Öppnade balkongdörren (luften utomhus var lättare att andas)
Åt yoghurt långsamt (haha, för att det skulle lena i halsen!)
Googlade.
Drack en jäkla massa vatten!

Men inget funkade och imorse tappade jag rösten totalt

Ni skulle ha hört mig. ;)

Fick dra mig till doktorn med syrran.
Hade tid 11.15 men kom inte därifrån förräns efter kl 15.00..
Tycker synd om doktorn som var så fatalt dubbel, trippel och quadrupel-bokad att han när jag fick komma därifrån fortfarande höll på med FÖRMIDDAGSPATIENTERNA!


I vilket fall konstaterades det att jag har Astma (igen*) och att jag hade nån infektion i halsen..
Typ "Snabb sänkan" var mina värden 32, och de ska vara på 5 - 10...


Sprang förbi barnmorskan också medans jag väntade på doktorn och nu vet vi det att
WIHOO jag är inte gravid!
Kan vara bra att veta. :P




* Alla mina doktorer säger olika, typ varannan säger att jag har Astma,
varannan säger att det har jag inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0