Migrän?


Funderar på om man kan utveckla migrän?

Har aldrig haft problem med det förut, men de senaste veckorna har jag fått sån hemsk huvudvärk mot eftermiddagarna - men det är inte därför jag tror att det är migrän.

Nej, för vissa dagar smäller det bara till i huvet på mig så det typ dunkar och jag blir yr.
Typ läskigt. Huvudvärk brukar inte slå till så fort, va?

I vilket fall så hände det igen idag, typ när religionen slutade och vi skulle till gymmet.
PANGPANGPANG kändes mitt huvud - så jag pallade inte att gymma..
Och jag hade längtat efter gymmet så det var surt..

Istället följde jag med Carro till bildlektionen men jag tror inte jag var så bra sällskap idag eftersom jag satt och sov typ hela tiden.. Vaknade av att hon sa att lektionen slutade.
Och jag brukar liksom må bättre av bildlektionerna - men inte idag.

Sen gick vi ut därifrån och jag pratade med mamma i telefon hela vägen hem och huvudet bara snurrade..
Har precis kommit hem och när jag skrivit klart detta ska jag sova en stund.




HOPPAS NI HAFT EN BÄTTRE DAG!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Märkligt! :O Tror dock inte det är migrän.. men jag hoppas det går över!

2010-10-27 @ 21:45:43
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0