Läxarbete!



Jag har höstlov nu, men trots det så har man ju läxor att göra!
Dels så ska jag skriva en redovisning på ämnet "Zen" och så har vi fått en uppgift i mediekommunikation att vi ska försöka efterlika skivomslag, och då har våran lärare valt ut ett par som vi fr välja mellan!

Vi ska bara göra en, men jag tyckte uppgiften var så kul så jag ska göra så många jag hinner! ^^

Nu ska jag ta lite kort att arbeta med! :D

OCH SÅ GRATULERAR VI MIN VÄN JOHANNA SOM FAKTISKT FYLLER ARTON ÅR IDAG!
GRATTIS!


Ingen lilltjej längre - jag är så stolt! :'D

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

shit vad snygga bilder du gör! Vilket program jobbar du i? :)

2010-10-31 @ 18:32:51
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0