Graffiti Nail Art



Har fått nya nagellack av min snälla svärmor idag, så numera har jag joinat hypen med Graffiti Nails.

Har hört att dessa ska vara lite småsvåra att få tag på pga efterfrågan, och nog fanns det väldigt få kvar i butiken där vi var.

Men tre stycken har jag nu - grön, gul och rosa. :)
Fick även underlack, så nu kan jag börja måla naglarna igen.



Och det blir så coolt.
Älskar dessa nagellack.

Dock misslyckades jag lite på första försöket - vet ju inte hur mycket man ska ta och sådär än.
Men det kommer. :)

Och bilder på hur det blev kommer det också, dyker upp på bloggen senare. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm,har inte ens hört talas om det här med Graffiti Nails.. Ska genast googla!

2010-10-15 @ 15:29:45
Postat av: Tessan

Häftig blogg :)

2010-10-15 @ 22:05:02
URL: http://hubertssson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0