Gillar Panduros kundtjänst


Ni minns att jag "glittrade" två toppar?


Well.. Det funkade inte så bra då hon i kassan glömt nämna att dessa glitter MÅSTE man ha lim till..
Jag är inte professor i engelska, så det fattade jag inte utifrån beskrivningen på baksidan..
Jag frågade föresten "Är det här allt jag behöver nu då?" redan i butiken eftersom jag aldrig använt glitter förut.. Hade en glittrig textilpenna förut men rent glitter? Det är ju inte samma sak..

I vilket fall så visste jag inte att jag behövde lim så när jag strykit kläderna med strykjärn och skulle titta på resultatet så ramlade allt bara av!
(Golvet blev fint! (Y))




Mailade kundtjänst så fort jag märkte det eftersom pga denna felinformation köpte ju jag glitter som nu blev totalt oanvändbart!
Det var ju inte så roligt, jag blev jättebesviken!

I vilket fall så fick jag bra respons, hade väl typ halvt väntat mig ett "Jaha, vad ska jag göra åt det? Läs bättre!"
men jag ska få tillbaka pengarna för det dumma glittret som inte vill fastna.. Får köpa Silk screen lim senare någon gång.
Jag kan ju inte handla hela tiden, det är dyrt med tåg som det är ändå!
Nästa gång ska jag bara köpa produkter som jag VET hur de fungerar - man ska inte lita på att personalen har kunskap! Hrm.. Tycker alla borde få utbildning om produkterna..


Men Tack så mycket, Panduro, för att ni är förstående och vill rätta till det!
Det är inte alla företag som gör så nämligen, felinformation i butiken skiter vissa i..

Nej, så glittret fastnade inte alls, därför har jag inte visat hur de blev när de sitter på.
(Det jobbiga är att det blågröna linnet tog grymt lång tid att applicera glittret på! :P


Det är dock säkert en jättebra produkt om man har limmet

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-25 @ 23:06:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, var irriterande att upptäcka det! Stort plus för deras hjälpsamhet såklart :) Då brukar man kunna förlåta eventuella misstag :)

2010-10-26 @ 01:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0