gänget och jag

N

Kommentarer
Postat av: Jess

de var ingen nyhet att jag inte fick va med =)

2010-10-08 @ 15:41:27
Postat av: bbaraaelin

hej allt bra?:)

2010-10-08 @ 20:24:04
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Jessika

2010-10-08 @ 21:16:04
URL: http://rockstoned.blogg.se/
Postat av: jessika

Sluta vara så kaxig, du tar ju allt fel så fort jag skriver på ett visst sätt!



Jag har inte sagt något om att inte få va med er, jag snackar om bilden. Du vet inte hur jag känner när jag går med er, osynlig om jag ska vara ärlig. Ni pratar bara med carro om inte jag öppnar käften.. så känns de. inget mera! jag kan klara mig sj om det är så att ni vill va själva med henne

2010-10-08 @ 21:17:43
URL: http://rockstoned.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet varför jag går till madde? FÖR jag klarar inte av situationen, thats it och inte nånting med att ni inte duger! varför skulle jag ens umgås med er om jag inte tyckte om er för?



jag har pratat med johanna så du kan inte säga nånting. men det är inget som får världen att gå under. du tolkar sakerna på ditt sätt, och jag menade ärligt talat teckningen och inte IRL eller vad tusan som helst. Glöm det här,

2010-10-09 @ 00:06:11
Postat av: Anonym

du vet varför jag går till madde? FÖR jag klarar inte av situationen, thats it och inte nånting med att ni inte duger! varför skulle jag ens umgås med er om jag inte tyckte om er för?



jag har pratat med johanna så du kan inte säga nånting. men det är inget som får världen att gå under. du tolkar sakerna på ditt sätt, och jag menade ärligt talat teckningen och inte IRL eller vad tusan som helst. Glöm det här,

2010-10-09 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0