Mina naglar just nu

 

 

Ser inte lika kladdigt ut i verkligheten..

Och oroa er inte - jag har inte pajat alla fingrar så det är inte blod i nagelkanterna!
Ser lite gross ut på bilden (syns inget i verkligheten)
Men det röda är nagellack.

 

Hade rött nagellack igår så tog jag bara bort det väldigt slarvigt för att
prova något nytt jag lärde mig - nämligen använda glitter! :D

 


(Och på ena fingret fattas det nagellack, där var det en stjärna men jag råkade slå av den i tvättstugan.. -.- Det fingret är ommålat nu)

 

Hade olika färger på händerna.
ljusljusljus rosa på den ena och lila på den andra. Och så silverglitter.
Hade olika eftersom jag ville prova båda. ^^

 

 

 

Det ser som sagt inte alls lika kladdigt ut i verkligheten.
And also - hur fan orkar folk ha superstaylade,
överdrivet utsmyckade,
naglar a la Foki?


Jag har bara små stjärnor på fyra fingrar och jag håller på att bli tokig!
De slår i överallt och rör man håret fastnar hårstråna under stjärnornas kanter.
IRRITERANDE!

 

Nej, stjärnorna var ingen hit, får se om jag försöker igen med något liknande någon annan gång..
Men glittret älskar jag! :D

 

 

Så glad att jag lärde mig göra det!
Skulle ni vilja ha en guide på hur man gör det?

 

 


GLÖM INTE MIN TÄVLING OM ATT BLI AVRITAD AV MIG!
http://ronjazorina.blogg.se/2010/november/tavla-om-ett-digitalt-portratt.html#comment




Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: tack så mycket för rösten! :) ja ska länka dig så fort ja skriver ner alla som har varit så snälla å hjälpa mig! (A) Har du haft en bra helg? :))

2010-11-15 @ 17:25:27
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0