Krogen med Byz och slagsmål


Ja.. Vad ska man säga?
Först glömmer jag mitt leg, så vi försöker tidigt komma in på alla öppna krogar men ALLA frågar efter legitimation.. Typiskt. Först är jag besviken på mig själv för att jag ens glömde leget men mest besviken är jag på att jag inte kom in utan? :P

Sen hade vi fått informationen från en anställd på Silk att de öppnade kl.22 och hade fritt inträde till 23.00 - så vi sitter på donken bra länge och väntar tills klockan ska bli tio, och när vi kommer dit öppnade de NIO med fritt inträde till 10. Så vi var fem minuter sena. KUL!
Kan väl tycka att personalen ska ha koll!

In kom vi tillslut iallafall och under tiden vi var där blev vi bjudna på efterfest inte mindre än sex gånger - fem gånger av samma person.. Fatta att vi inte vill? :P

Efter att byz stuckit blev det lite action när tolv personer oprovocerat hoppade på oss, ja, så kan man nog kalla det..
Berättar om det senare, får nog ta det i en videoblogg - blir för mycket text annars.

Anyways så hade vi en kul kväll på Silk och vi funderar på att gå dit igen den 19 nov när Kissie ska dit. :)
Frågan är väl bara om hon ens dyker upp.. :P



Från middagen på resturan Jin.

 

 

Vimmelbild, vi matchade kläderna dagen till ära :P

 

 

 

Jag stod och dansade mest hela kvällen. :)


Jag i vimlet.
Detta var när Byz spelade och man behövde inte ens dansa

- ALLA ANDRA DANSADE ÅT EN!
Fan va folk det var då. :)

 

 

 





GLÖM INTE MIN TÄVLING OM ATT BLI AVRITAD AV MIG!
http://ronjazorina.blogg.se/2010/november/tavla-om-ett-digitalt-portratt.html#comment

 


Kommentarer
Postat av: jessika

för allt blev bara ett missförstånd!

2010-11-06 @ 18:46:40
URL: http://jskarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0