Göra menyn osynlig Blogg.se


Någon hade ju föresten googlat på hur man får menyn osynlig i blogg.se


- jag kan dock inte se varför man vill ha en osynlig meny (haha "SE" - osynlig! xD)


Har ju inte heller skrivit något om hur man gör för att få så på min blogg..



Dock så råkade jag av misstag lära mig hur man gör wrappern osynlig medans jag gjorde mitt halloween-tema!
Så då för alla som googlar så kan ni nu hitta svaret hos mig!
Så slipper ni klicka er hit i onödan, liksom! :)




DET ÄR SKITENKELT

 

Leta upp wrapper-koden i din stilmall.

Som background-color skriver du ggg

KLART!

 

Din wrapper är nu osynlig!



Sa ju att det var enkelt. ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Annars så kan man använda sig av opacity :) Eller helt enkelt radera background-color! "ggg" måste vara någon slags omskrivning eller bugg :o

2010-11-03 @ 12:48:35
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Siri

OMG! TACK TACK TACK!!

2011-06-28 @ 12:33:46
Postat av: bella

Jag gjorde som du sa med wrappern och la till vit bakgrund på content och allt såg bra ut när jag förhandsvisade, men sen när jag sparar och går in och kollar så är hela wrappern vit igen? vad gör ja för fel?

2011-11-28 @ 10:31:35
URL: http://bellaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0