Denivit express white



Produkten jag nämnde igår heter Denivit Express White och är en tandkräm som säger sig ge vitare tänder på en vecka. (Intensivkur som skall användas ungefär en vecka)

Nja, är ju lite skeptisk, så jag googlade och hittade ett par som faktiskt sade att det fungerade.
Behövde köpa ny tandkräm ändå och 44kr för ett vackrare leende var ju inte mycket pengar?
Och jag vill ha vitare tänder.


Nåja, var som sagt skeptisk, men tänkte att jag skulle prova iallafall.
Förväntade mig inget resultat alls egentligen.


Men hör och häpna:

När jag vaknade på morgonen hade två fläckar, som jag haft i alla år på mina tänder, nästan helt gått bort!

Hoppas det fortsätter göra underverk tills behandlingen är slut. :)

Kommentarer
Postat av: jenna

Vart kan man köpa denna? :D

2010-12-03 @ 17:56:36
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0