♥ Dag 6 – Min dag.



Vaknade vid tio.
Duschade, surfade lite och fönade håret.
Åt yoghurt.

Sminkade mig och rushade till skolan.
(A jusste, klädde på mig också innan! ;))

Sprang till fel lektion men kom tillslut rätt till arbetsmiljö och säkerhet.
Filmade lite till vår redovisning och hade sen religion.
Drama?

Sista "lektionen" bestod av luciaträning, dock var vi bara FEM personer.
Och Madde stack eftersom hon inte ville gå hem själv..
Och Johanna ska inte vara med i tåget eftersom det inte dög att vara Lucia och lussa i skolan...?

Så vi är typ tio anmälda personer och fler funderar på att hoppa av.

Försökte ragga deltagare i korridoren+bildsalen innan jag gick hem.
Förhoppningsvis kommer någon ny till träningen nästa gång.

Hem, ladda ner möbler och grejer till sims, ta en tupplur och sen ladda ner lite mer. Spelade Sims.

Nu bloggar jag.


Fan, kom på nu att jag glömt äta middag.. :S
Har bara druckit det där glaset yoghurt och ändå har jag inte vart hungrig idag. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0