♥ Dag 2 – Min första kärlek.


Min första kärlek.. Ja, nu får jag vara lite tråkig och säga att min nuvarande är min första kärlek.


Bild från Julafton 2005



Visst hade jag killar innan honom (tre st) inget var seriöst och en av dem pratade om förlovning.
Jag ba: Njaaee..
Vi hade ju bara varit tillsammans i en månad och jag var 13 år. WAY TO EARLY!


Så min nuvarande är min kärlek.
Vi blev tillsammans när jag var fjorton och har nu varit tillsammans i lite över 6 år. :)


Han heter Tom, är 22 år och tycker om datorer och datorspel (som mig).
Han kommer från Thailand men har bott i sverige sedan han var två och är uppvuxen i Stockholm.
Han flyttade till Hallsta när han var 15 och när vi blev tillsammans hade han hunnit bli 16.


Han är blyg, söt och en jävel på att laga mat!
Jag kan verkligen inte laga mat, så han och jag har en deal.
Jag diskar, han lagar.
Låter bra för mig! :)


En gång när jag lagat mat sade Tom att det såg ut som att min mat hade varit med om en brand.
Och mamma svarade: Det HAR den säkert också..
Haha, så jäkla snällt! ;D


Julafton 2005 igen, har inte så många bilder på honom han gillar inte att bli fotad. ;D

Både han och jag var ganska många kg lättare på den tiden! :P

 

 

Det finns inte så mycket mer att säga utan att säga för mycket.
Han vill inte synas så mycket i bloggen (eller någon annanstans för den delen, blyg som sagt) så nu får det räcka.


Sen kan ni naturligtvis ställa frågor om ni vill, men detta inlägg avslutas här.


PUSS!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aww! Starkt att hålla ihop så länge :)

2010-11-20 @ 14:23:46
Postat av: julia

Halloj ! Har du avslutad tävligen ? ;)

2010-11-20 @ 17:38:56
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; hehe ok ;) vem vann ? hade varit med i tävligen och hann aldrig se inlägget, med vem som vann ;p

2010-11-20 @ 17:52:19
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ; haha jaha ok ;) säg till då du har valt en vinnare ;d

2010-11-20 @ 18:59:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0