Kort update:


Har precis tvättat håret med Syoss för första gången.

Kan redan nu säga att shampoot löddrade underbart och det krävdes väldigt lite för att få ut det i hela håret.
Det luktade gott av vanilj.

Om några veckor får vi se hur det påverkar håret också! :)


Innan duschen klippte jag min pojkväns hår också, det behövdes verkligen!
Provade en ny frisyr den här gången, har bara klippt på ett sätt tidigare - en halvlång frisyr med snedlugg.

Den här gången blev det en kortare frisyr som är tänkt att stylas "uppåt och utåt".
Tänk Dragonball när hand är blond, fast lite mer diskret. ;)

Ska se om jag får en bild på honom någon dag när han har fixat håret, wish me luck! :)


UPDATE:
Har precis tagit av min handduksturban - och det går att dra fingrarna igenom mitt hår utan att det tovar sig!!
Mitt hår blir alltid jättetovigt så fort det blir blött eftersom det är rätt poröst från alla färgningar.

Verkar lovande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0