En gång när jag var ett barn, fick jag en Ica-kasse


Idag har vi vart och badat!
Eller ja, jag ville fan inte bada så kallt som det var! :P

Jag blev varken särskilt brun eller röd alls, syrran däremot brände sig totalt!
Kan gissa att det gör ont när hon sitter så röd som hon var på rumpan. ^^

Nu har jag tråkigt, spelar tibia och har huvudvärk = ingen bra kombination.



Imorgon ska jag sätta igång photoshop och slänga ihop en bild - var ett bra tag sedan nu ju!


See Ya later!


Rubriken är föresten första orden ifrån en låt som jag och syrran lyssnade på när vi var mindre.
Haha, när jag sjunger den tror folk inte på mig när jag säger att det är en riktig låt. ^^

Kommentarer
Postat av: Ate

Konstigt då, du ska se hur jag ser ut på rumpan! =P Smörjt mig 3 gånger och duschat 2 men inte 17 hjälper det. Gör lika ont för det, tror jag aldrig mer ska sola! (iallafall inte somna) haha, fail

2010-07-19 @ 22:50:07
URL: http://angelicaedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0