Bilder från skansen - min kamera



Mja, hann ju som sagt inte ta många bilder, bara prova ut inställningarna lite i den starka solen och sen tog jag ett lite fint kort på en blomma.
Sedan dog kameran, i princip.


Här kommer de bilder jag hann ta:

(dock har jag dubletter på många bilder där jag provat ljuset)


provar inställningar...





Den här blir nog bra med lite efterbehandling..





Jag kände mig höjdrädd i rulltrappan,
men det var ingenting mot vad jag gjorde i Fritt fall Tilt.
Eller den heter bara Tilt, va?




Fler bilder kommer senare,
när jag fått bilderna av de båda herrarna som INTE glömde ladda sina kameror.. :P





HA DET BRA SÅ HÖRS VI SENARE! :*


Kommentarer
Postat av: Ate

Kanon fina bilder! =)

2010-07-10 @ 15:52:33
URL: http://angelicaedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0