Var det här otrevligt, föresten?

Här är mailet jag skickade till Försäljaren när jag precis hade vunnit auktionen.

Måste bara fråga, men tycker NI att det var "otrevligt"?


Med tanke på att hon skrev så i omdömet efter att jag gett henne dåligt omdöme..



"From: [email protected]
To: *censur*@hotmail.com
Subject: CLIP-ON SET - LÖSHÅR - EXTENSIONS - HÅRFÖRLÄNGNING - NYTT!
Date: Fri, 26 Nov 2010 02:14:36 +0100

Hejsan! Jag vann din auktion idag och kommer betala imorgon (fredag, så fort jag kommer till banken!)
http://www.tradera.com/CLIP-ON-SET-LOSHAR-EXTENSIONS-HARFORLANGNING-NYTT--auktion_341463_123001415

Dock har jag en förfrågan.
Skulle du kunna skicka mitt paket till en annan adress än den på mitt tradera-konto?
Just nu är jag hemma hos min pojkvän och kommer vara det ett tag till och då vore det ju bekvämt om paketet kom till honom. :)


Jag hoppas det inte ställer till problem för dig,
men jag skulle vara evigt tacksam om du istället skickade mitt paket till:

*******
Censur
*******


Jag kommer som sagt betala imorgon och skriva "RonjaZorina" som meddelande (mitt traderanamn, enl. instruktioner)


TACK PÅ FÖRHAND! :)


Med vänliga hälsningar
Ronja Zorina"



Och jag fick som sagt inte ens nåt svar.
Ja, jag är sur. Tycker inte om att bli oskyldigt anklagad. -.-'

Kommentarer
Postat av: jeanette

vilken idiot! :o

Finns så mycket puckon alltså..

2010-12-01 @ 23:24:16
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0