Som om det inte kunde bli bättre..



Jag antar att min dag var fördömd från början, för inte bara det att håret var en stor jävla besvikelse - MITT HÅR BLEV GRÖNT OCKSÅ! -.-'


(Färgade det brunt)


Alltså jag vet att håret kan bli grönt om man färgar från blont till brunt, eftersom ett blont hår har förlite röda pigment, och att man då måste förpigmentera håret.

Men grejen är att mitt hår inte var blondt, det var ljusbrunt med massor av röda pigment kvar?

Dessutom blev de delar som var ljusa (blonda) bra färg.
Men hela längderna blev gröna.



Och dessutom färgade jag med en RÖDBRUN färg, så man kan ju tycka att det skulle bli vanlig brun om det var förlite röda pigment - inte grönt?

Jahopp.. Då var man grönhårig då.. ;(


Ni får se bild sen.

Nu ska jag reklamera det där fula skithåret så jag får mina pengar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojdå :O Hehe blir att ta på sig mössa såvida du inte hade mer färg hemma? xd

2010-12-02 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0