Kundomdöme 1



Nu startar jag en ny kategori på bloggen där jag kommer publicera kundomdömen!


Detta för att ni ska kunna avgöra om det är värt att beställa bilder av mig - eller inte.


Jag kommer publicera alla ömdömen jag får - både bra OCH dåliga!
Kommer självklart publicera det precis som kunden skrivit och inte ändra det!

Ni ska ju få en ärlig bild av det hela. :)


Först ut blir Jennie som beställde en bild till sin pojkvän i julklapp:


 

 

Och såhär tyckte hon:


"Jag satt och funderade på vad jag skulle ge för julklapp till min pojkvän.
Jag älskar verkligen när man ger personliga julklappar
och som ingen har önskat sig - då blir man ju verkligen överraskad.

Så hittade fram till Ronjas blogg och blev betagen.
Där fanns min julklapp och jag kunde inte sitta still.
Bad Ronja göra ett porträtt av mej och min pojkvän och att även ha med våra favoritintressen.
Resultatet?
WOW!


Jag sket i vad skulle få i julklappen och bara väntade på Stefans reaktion när han öppnade paketet.
Även han var betagen. Han blev väldigt rörd och väldigt glad kan jag säga.
Även mamma och en av mina systrar tyckte att de var den bästa julklappen.
Jag är så nöjd med den och SÅ likt oss!

Tack Ronja!"


Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Hej! Tack för din kommentar! Ja jag hoppas verkligen att det jävla viruset inte kommer tillbaka, jag har installerat norton antivirus som säger att datorn är säker nu, så jag hoppas på att det stämmer.. har inte märkt av något på två dagar nu så, håller tummarna!! haha :)

2010-12-29 @ 15:58:30
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Norton har fått pris för att vara världens bästa antivirusprogram.. så jag håller mig till det :P

2010-12-29 @ 20:51:15
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

En it tidning som jag läste, därför jag skaffade norton :) ja, men du kanske har en annan åsikt, för du vet, man får faktiskt tycka olika! Funkar bra för mig, men jag har aldrig fått virus tidigare när jag inte haft något virus skydd alls, så antar att jag är lite mer rädd och försiktig om mina datorer!

2010-12-29 @ 21:05:55
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: Camila

hejsan jag undrar vad man måste göra för att du att få en bild ritat av dig?

2010-12-29 @ 23:25:08
URL: http://liveasthereisnotomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0