Konstiga tv6..?


Mellan den 22-25december visar tv6 filmerna Sagan om de två tornen, sagan om konungens återkomst och... Nej, inte första filmen i triologin. Istället visar de någon jävla skitgrej (curse of the ring) som jag aldrig hört talas om, som ser väldigt B ut från IMDB's bilder att döma.

Varför visar de del 2 och 3 men inte ettan? De lär ju visa alla delar eller bara en?

Och varför strunta i ettan, borde de inte BÖRJA med ettan?

Det här skapar många frågor i mitt huvud och jag blir bara besviken och förvirrad.
Till exempel: Hur tänkte de och varför blandar de in "curse of the ring" som inte alls har med serien att göra?
Har såklart sett reklamen på TV för detta event och jag tror inte ens de har med några scener alls ur curse of the ring utan bara sagan om ringen?


Som några av er vet har jag varit en enorm sagan om ringen nörd en gång i tiden.

Pratade quenya och rollspelade som alv på internet bland annat.

Nu för tiden är jag mer.. hälsosam? i min kärlek till denna fantastiska serie. Har läst alla böcker och längtar innerligt tills "the hobbit" blir till film.



Aaaanywaaays... Den 23 december visar tv6 Sagan om konungens återkomst.

Jag ska sitta bänkad för då har jag något att göra kvällen innan julafton då jag alltid blir rastlös som ett barn och kan inte sova. ^^



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 22:04:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Första filmen gick ju för ett litet tag sen :)

2010-12-09 @ 02:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0