Huvudvärk

Ja, riktigt skitfult och överdrivet redigerat. Sorry men jag orkade inte. :P
Kolla huden, helt suddig. :S


Har huvudvärk som fan just nu, inte kul alls..

Kan jag skylla på att det är därför jag varit borta från bloggen idag?

Nej.. Men jag har faktiskt inte startat datorn på hela dagen, startade den faktiskt runt 22.30 och nu ska jag gå ifrån igen.

Har städat idag, ställt fram den enda julljusstaken vi har som fungerar i fönstret, städat och damsugit riktigt ordentligt i vardagsrummet.


Har slagit in paket också, måste ju vara ute i god tid så man inte får stressa i sista sekunden. :)

Hmm.. Vad har jag mer gjort?
Kollat på film! Vet inte riktigt vad det var, kollade samtidigt som jag gjorde allt det andra men den handlade typ om en kriminaltekniker som var riktigt paranoid för olyckor och hade blodfobi.
Gick på fyran har jag för mig.

Den var bra.

Nu ska jag.. Hmm.. Snickra ihop några julkort tror jag, bäst att vara ute i god tid där också så de hinner levereras! :)


PUSS PUSS PÅ ALLA SÖTA LÄSARE!


UPDATE!
Lol, skrev ju att jag startade datorn runt 22.30..
Kollade på klockan och den är ju fan bara 22.10 nu!

Bra att jag har lite koll, hehe! :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det var en riktigt fin bild på dig!

2010-12-05 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0