Fail hela dagen


Åh herre gud vad jag har varit dålig hela dagen!

Det började med att jag som sagt gick till skolan förtidigt.

Sen sparkade jag iväg en kartong med papper och höll på att snubbla över den.

Sedan skrev jag ut en A3 teckning (ni får se den på julafton, det är en julklapp!) fast jag råkade skriva ut den i A4.. (bara hälften så stort)

I matsalen bjöds det på julbord och jag bjöd på skratt i form av att jag tre gånger på raken lyckas putta av maten från gaffeln genom att jag öppnade munnen förlite..

Jag har sluddrat så mycket hela dagen att jag inte förstod själv vad jag sade och var tvungen att upprepa.

Med mera.
Det blev bara värre allt eftersom dagen gick..

Men nu hoppas jag på att jag har haft min del av otur för resten av året.
Och hoppas håret blev bra (har precis försökt färga bort det gröna).

Kanske borde ha väntat med hårfärgen till imorgon när jag INTE har otursdag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0