♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon. De är så jävla awesome.


Börjar med äldst först.


MIN BROR:
Han heter Daniel och är JÄTTEGAMMAL! (hela 28år!! :O)
Han är nog den som är smartast i familjen, men han förlorar faktiskt några poäng eftersom han är rätt fördomsfull. ;)
Villa, Volvo, Vovve och tycker om elektronik. (Datorer, Ljud, bild och foto m.m.)
Han har precis lika dålig grym humor som jag!
Och så somnar han ALLTID när man kollar på film!
Annars är han väl typisk ungkarl som hellre betalar mig för att städa. :P
Och så är han väl typ världens mest påhittiga när det gäller gåvor, presenter och överaskningar!

Ah juste - HAN ÄR GRYM. (internt)


MIN STORESYSTER:
Ellie kallar vi henne, vet faktiskt inte hur hennes namn (Ellinore) stavas egentligen eftersom ingen kallar henne det och hela familjen stavar olika. xD
Hon är väldigt omtänksam och vill gärna hitta på roliga saker.
Det är tack vare henne som hela familjen firade jul ihop i år.
Tyvärr har hon flyttat jättelångt bort och bor nu i småland, det skall dock bli väldigt kul att hälsa på henne och hennes pojkvän då vi aldrig har gjort det trots att hon bott där i flera år!
Hon jobbar som barchef och har lovat att blanda livsfarliga drinkar till mig när vi hälsar på! :)
(För som ni vet dricker jag inte alkohol eftersom jag hatar smaken, smakar det inte går det såklart bra)
Folk påstår alltid att jag och hon är väldigt lika varandra, men vi håller inte med.
Dessutom är hon jättevacker - så SÅ lika kan vi ju inte vara! ;)
Nejdå, men hon är helt enkelt den storesyster jag alltid sett upp till!


MIN LILLESYSTER:
Som heter Angelica och egentligen är tre år äldre än mig.
Men då det oftast är jag som har fått se efter henne och hjälpa henne så brukar jag kalla henne för lillasyster, dessutom är hon typ en halvmeter kortare än mig. ;)
Liten och söt och liiiiite småjobbig att lyssna på. Hon kommer nämligen aldrig ihåg vad vi har pratat om tidigare så man får oftast höra varje grej typ 4 gånger. ;)

Men det gör inget, för hon är snäll och vi hjälper varandra.
Skall jag till doktorn eller tandläkaren följer hon med och jag brukar hjälpa henne handla och fixa med datorproblem.

Hon tycker om att han fina bilder på sig själv och då brukar jag antingen sminka henne när hon skall bli fotad av andra fotografer eller så brukar jag både sminka och fota.

Hon är den jag har spenderat mest tid ihop med och det är nog för att vi ligger närmast i ålder.
Vi är ju fortfarande "småpluttarna" för våra äldre syskon även fast vi båda nu är över tjugo år. ;)





Jag älskar mina syskon. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0