Besvikelse



Lite besviken faktiskt. Är klar nu och tuggar på ett hubba bubba och sjöng nyss "hubba bubba sången" och så kom jag på att jag skulle googla för att se om texten jag lärde mig som barn stämmer.


Inte ett jävla sökresultat på den sången! Vad är det här!?

Istället hittade jag bara om nån som sjöng om nån subba som var som ett hubba bubba (textens ord, inte mina).


Nej, så när jag kommer hem ska jag publicera hela texten så det finns på google för framtida bruk om nån annan undrar hur den BARNVISAN går.

"I hubbabubba-skogen bodde en familj...."


Update: Lol, visade sig att det var jag som googlade dåligt.


BYE BYE!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hittade du texten? :D



p.s Snygg blogg

2010-12-05 @ 21:05:46
URL: http://angelica-gustafsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0