ÅH VAD ROLIG JULEN ÄR ÄN SÅLÄNGE!

(detta skrev jag på facebook igår)

***
Först så har alla våra julbelysningar och adventsstakar gått sönder, endast en liten bit på julgransbelysningen fungerar och bara en fönsterljusstake.

Sen börjar alla våra taklampor gå sönder en efter en, så nu har vi som enda belysning i köket den där fönsterljusstaken på köksbänken.

Badrumslysröret har börjat blinka riktigt mycket så den går nog vilken dag som helst..

Jo, idag när vi skulle in i frysen så märker vi att den har varit AVSTÄNGD i tre dar!
I onsdags hade katterna lyckats ta sig in i kylskåpet på nåt sätt och TYDLIGEN kommit åt knappen som stänger av frysen......

Inge mat - Kul... jul!
(Fick lite av Toms föräldrar så vi klarar oss ett par dar)

Nu längtar jag bara till julafton så jag får träffa min familj och bara må bra.

Saknar er speciellt när allt är jobbigt! ♥
***



Och föresten vaknade jag med urinvägsinfektion idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0