Schlutt på LAN'et



Nu är lanet slut, så nu sitter jag åter hemma i min soffa och skriver.
Skönt, Borta bra men hemma bäst?

Har städat en massa sen jag kom hem och först nu har jag kopplat in datorn igen.
Passade på att moppa golvet under skrivbordet innan - det vågar jag inte göra sen när datorerna står där.

Vatten + elektronik = Ingen bra idé
(Om man inte gillar när det gnistrar och smäller?)


Snart blir det en sen middag och sedan ska jag väl försöka städa lite till.
Skönt att få det gjort.

Känner att jag måste rita lite mer också, så på sätt och vis längtar jag till skolan.
Jag ritar mycket när jag är i skolan - och då har jag mer att blogga om.

Ska verkligen satsa på bloggen/konsten i höst!


HAVE A GREAT NIGHT! :)

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hej ska vi följa varrandra genom bloglovin?:)

2010-08-08 @ 14:51:14
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0