Framsidan till min kalender klar!

 

Gjorde allting själv förutom "Ronja Zorina Edlund" - jag kan verkligen inte skriva mitt namn snyggt! :)



Jag tycker alla borde designa egna omslag till sina kalendrar.
Det blir ju mycket roligare att hålla ordning och planera saker då, när man får plocka fram sin snygga, personliga kalender!

Sen är det ju roligt att ha något helt unikt också!


Jag köpte en kalender i våran lokala bokhandel som man kan byta ut framsidan på.
Den befintliga framsidan ligger i en plastficka - det är gjort så man ska deisgna sin egen.
Den kostade inte många kronor heller, så det var ju jättebra! :)


Oavsett om man ritar på papper, målar, illustrerar på datorn eller klipper och klistrar så är det ju väldigt roligt och det blir ju jättefint!

Men man behöver inte vara superbra på att rita - huvudsaken är ju att det blir personligt! :)

Kommentarer
Postat av: D

Åh Det där skulle vara coolt att ha på min garderobs vägg :P När ska vi gö den ? va va va ? :P

2010-08-18 @ 23:20:31
URL: http://dje.blogg.se/
Postat av: Tinna

Skitsnyggt!! :D

2010-08-26 @ 16:00:58
URL: http://oddtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0