Yes, Kissie it is!

 

Ni gissade rätt att det var Kissie.
Men varför så många som ogillar henne?

Personligen tycker jag att hon är grym.
Jag gillar inte heller hennes attityd - men uppenbarligen är det det Sverige vill ha, sveriga VILL bli provocerade.
Hon har hittat något som fungerar och det tycker jag är coolt.
Sedan får ju Sverige skylla sig själva - kom ihåg att sålänge ni stör er på henne kommer hon fortsätta vara känd.
Det är ni som hatar som bygger hennes karriär. :)

Läs hennes blogg med glimten i ögat, se sarkasmen (och ignorera det grövsta) så kan ni nog också hitta ljusglimtar och ett skratt. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha :) För mig är grejen såhär: Jag hatar henne inte. Absolut inte. Följde hennes blogg ett tag just för att jag såg genom den dära rollen och tyckte det var undehållande att folk jagade upp sig så förskräckligt. Jaha, det varade väl några veckor.. Sen slutade jag läsa för jag tröttnade så grymt mycket. Det är bara samma sak hela tiden, och jag kände att hennes blogg verkligen inte gav mig någonting :/ Tycker den känns så.. Meningslös!

Angående hennes utseende så skulle hon kunna vara en väldigt söt tjej, men som hon gör sig till och håller på känner jag bara avsmak. Måtta, naturlighet.. Det bruna håret klär henne verkligen, och det tycker jag är ett steg åt rätt riktning iaf ;)

2010-04-24 @ 17:23:56
Postat av: Wararat

Jag hatar henne inte. Jag tycker om henne på sätt och vis. För hon är ärlig och säger som hon tycker. Hon delar med sig helt enkelt. Det jag inte gillar är att hon fixar sig för mkt, bröst, läppar osv. Hon e fin som hon är. Varför ska hon fixa..? Men om hon tycker om det så det är ju upp till henne så klart :D annars så gillar jag henne, följer inte hennes blogg så mkt för det är ganska tråkig, samma sak om o om igen. Men din blogg gillar jag! För du ritar så himla bra :D och så är du ju hur söt som helst!

2010-04-24 @ 18:53:12
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Wararat

Aw gullig ! <3

Jag är inte duktig alls :( Men försöker bli bättre!

2010-04-24 @ 19:46:01
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0