Valborg har bjudit på massor av skratt!



..Till exempel fick jag igång ett parti av "Chubby Bunny".

Det går ut på att man trycker in en godis (vi körde marshmallows) i munnen och säger "chubby bunny", sedan trycker man in en till och säger "chubby bunny".
Man ska trycka in så många som möjligt, och när man inte kan säga chubby bunny längre så är man ute.

En väldigt rolig lek som fick oss att halvdö av skratt. :]

TYVÄRR kom jag på först efteråt att jag skulle ha filmat, så det blir tyvärr ingen film på det... :(


Jag kom iallafall tvåa.

Malin fick in 4.
Micke fick in 5.
Jag fick in 6.
Bacon (som vann) fick in 8, men lyckades inte säga chubby bunny så bara 7 räknades. :)




"CHUBBY BUNNY!!!!!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vilken rolig lek :D

2010-05-01 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0