Tack för kritiken!



Tackar Sandra för hennes kommentarer om min uppsats!

Jag vet att lärare inte gillar Wikipedia som källa, men är man tillräckligt källkritisk och kan motivera detta i uppsatsen brukar det inte vara några problem. :)

Sedan länkade jag där i början till Wikipedias startssida då det var så många sidor som skulle länkas annars i ett så kor stycke.
Däremot finns varenda källa direktlänkad i källhänvisningen.
Det där med datumet hade jag dock missat - förstod inte alls vilket datum som skulle skrivas men det var alltså det datum som jag läste informationen på hemsidan

Sedan är uppsatsen på sju sidor - jag hann med att ta det från flera synvinklar under den tiden. :)

Åh, typiskt.. Mitt tangentbord har slutat fungera igen!!!
Vissa knappar funkar inte som de ska och frågetecken fungerar inte alls.. -.-
om jag slarvar med stor bokstav och liknande så vet ni nu varör.
Suck.

Men anyways - tack för din kritik Sandra, den hjälper! :)

Kommentarer
Postat av: Wararat

sv Hahaha försök inte att förvirra mig :( htlm css.. ahaha xD

2010-04-17 @ 10:43:46
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul jag kunde tillföra något :D

2010-04-17 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0