Så typiskt!!

Hade tänkt prova ett träningspass från P90X idag för att se om jag gillar det och så.. Men vad tror ni? Jag vaknar av mitt jävla magsår/magkatarr/whatever it is och kan såklart inte sova utan vrider och vänder mig av smärta... Well, lyckades till slut somna men har fortfarande lite ont i magen nu och ryggen helt förstörd! Får alltid så ont i ryggen efter jag haft en sån här smärtsam natt.. Tror det är för att man spänner sig när man har ont?

Anyways har jag ingen aning om det kommer gå att träna idag eller om det ens är en bra idé...
Får väl känna efter lite senare och se vad ryggen säger...
FU


Kommentarer
Postat av: nathalie

stakare

Svar: Ja, det var jättejobbigt.. :(
RonjaZorina

2013-01-05 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0