Fyrverkerier

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så himla trist att det var tvunget att spöregna på nyårsafton, var inte det lättaste att försöka fota fyrverkerier med ett paraply som var tvunget att skymma sikten för att göra nytta..
Sexkanterna ni ser i bild ett och tre är pga vattendroppar på linsen och jag har bra många mer foton som är helt oanvändbara för att linsen var dyngsur och jag var bra rädd att kameran skulle gå sönder.. :(

Sen är det lite trist att man inte har nån bra utsikt där vi firade nyår, drömmen är att få fota från ett ställe med awesome utsikt.. Typ i Stockholm vid vattnet?
Eller allra helst: I ett höghus mitt i Bangkok!

Sista bilden lägger jag upp trots att jag råkade missa skärpan för jag ville visa det bästa fyrverkeriet jag lyckades  pricka in på foto.. Som sagt: Synd att jag råkade putta till fokusringen när jag torkade av kameran.. :/
 
 
Övning ger färdighet så längtar till nästa år då jag får prova igen! :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

jätte fint

Svar: tack :)
RonjaZorina

2013-01-03 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0