Första passet

Har precis kommit hem efter årets första gympass och är heeeelt slut i armarna.. Så det ska vara!
Körde lite mage mellan övningarna (brukar göra så medan vi väntar på nästa maskin) och är sjukt svag på alla övningar utom mage.. Har typ på det lägsta medan killarna kör minst tio steg ovan mig på alla maskiner. Men det är ju just därför jag är där, bara pusha hårdare! ;)
På magövningarna däremot kör jag alltid samma vikt som de gör och ändå får jag aldrig träningsvärk i magen.. :(
Ska börja köra ännu hårdare med hemmaträning mellan passen!
Har ett skitbra program som jag kör 30*3 och tror det är typ 5 eller 7 övningar. Kanske kan visa er om det är av intresse? Bara kommentera isåfall! Garanterar träningsvärk!

Avnjuter nu en proteinshake med smak av kokosnöt och kollar på familyguy. :)

Kommentarer
Postat av: M E L L I

Skönt med träning! Tränade själv karate ikväll ;)
Och jättesnygg blogg med!

Svar: Åh! Skulle vilja börja med någon typ av kampsport men känner att jag måste få upp konditionen och så lite först.. Haha, måste börja träna för att kunna börja träna.... ;)
RonjaZorina

2013-01-10 @ 22:39:49
URL: http://bymelli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får gärna berätta mer om övningar att göra hemma ! Tror inte jag lär komma iväg på gym det här året men saker man kan göra lätt hemma låter desto mer lockande ^^

Svar: Okay! Ska försöka fixa! :)
RonjaZorina

2013-01-12 @ 17:18:15
Postat av: Tipz

Vill du bli länkad inför 200+ läsare? Gå då in på min blogg och var med i veckans blogg! Skriv bara ''jag är med'' så är du med i tävlingen:) Jag utser en vinnare som kommer publiceras i ett inlägg där jag länkar bloggen och skriver lite om den, vad jag tycker, tips osv.
Kram

2013-01-14 @ 19:12:29
URL: http://www.nattstad.se/tipz
Postat av: dite

superfin blogg, hoppas du haft en toppen dag!

Svar: Tack för din fina kommentar!Har haft en skitdag pga en nerv i kläm i nacken men börjar kunna röra mig nu äntligen! Haha, man får se det positiva; Fick lite välbehövd vila hela dagen!
Hur har din egen dag varit?

RonjaZorina

2013-01-19 @ 18:08:04
URL: http://affys.se
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Hörru vem är du o dömma, du whinar över vad jag säger till dessie ändå beter du dig likadant själv. oooh dubbelmoral skärp dig ditt äckliga fetto.

Svar: Din poäng är alltså att jag beter mig likadant själv eftersom jag sa att du inte ser mer hälsosam ut än Dessie..? Skulle vilja påstå att det är väldigt stor skillnad på det du skrivit och det jag skrivit.Om inte annat så är bara det en stor skillnad att du valde att skriva det till någon som ej gjort något mot dig alls och således borde slippa kommentarer om hur "sjuk" hon ser ut och att hon är ful. Att hon är sorglig och en fjortis.
Som sagt tycker jag att det är skillnad på allt det där och att jag kallade dig "lika ohälsosam som Dessie till utseendet".

Sen struntade jag helt i att du ännu mer omotiverat kallade Kissies kropp ful och Kenzas kropp halvdan i samma diskussion, men där hade jag kunnat lägga in en hel del argument till egentligen.
Men då hade väl du gått i taket..
Haha, och du svarar sedan med att kalla mig fetto.. För det första; Fruktansvärt orginellt. Har nog aldrig hört den förut.... :')
För det andra: Du visar verkligen hur du tar åt dig, precis som någon kommenterade.
Cry much? :)
RonjaZorina

Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Tar åt mig? Nä tycker bara du kör på sån jävla dubbelmoral gumman ;) Det är inte okey att jag säger vad jag tkr men att alla får säga vad dem tkr om mig är okey. oooh.

Svar: Det jag sa och det du sa var som sagt väldigt olika saker och vad alla andra skriver till dig skiter jag fullt och fan i - det har inte med mig att göra. :)
RonjaZorina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0