Bara en liten reflektion..



Bara en sak jag tänkte på, eller har tänkt på idag..
Jag kommenterar ofta på Kissies blogg, inte till Kissie men till andra som kommenterat.
Det finns så sjuuuuukt mycket korkade människor där och ibland kan man liksom inte låta bli att ifrågasätta vad folk skriver för vissa har verkligen inte tänkt. Och som ni vet är jag all for att man SKA ifrågasätta andra för man utvecklas som människa av att bli ifrågasatt!
Så jag ifrågasätter, säger emot, yttrar min åsikt.
Någon gång kan det hända att jag säger ifrån till eller ifrågasätter Kissie själv men rätt sällan då jag helt enkelt inte bryr mig. Jag VET att hon gör det för att provocera och om man inte gillar det (eller kan tolerera det, som i mitt fall) så bör man inte vara där från början. Så jag skiter i vad hon skriver, i princip.

Men det intressanta är att ÅTTIO PROCENT av alla svar jag får är "varför försvarar du kissie hela tideeeen???"
Eller som idag då någon, förmodligen uttråkad människa, letat rätt på ALLA kommentarer jag lämnat dem senaste dagarna för att kommentera att jag skulle vara anställd för att försvara Kissie.. Hur tänkte den där tjejen då?

Jag menar, jag försvarar henne inte ens.. Jag säger bara emot eller ifrågasätter dem som kommenterat tidigare.. Att jag inte håller med dem betyder inte att jag försvarar någon annan. Det är faktiskt fullt möjligt att säga emot en person utan att ställa sig på någon annans sida.
Jag är neutral.

Jag försvarar inte Kissie - jag håller bara inte med om det du/ni skriver.



Hahah och sen tänkte jag tanken; Är den där tjejen anställd av någon annan bloggerska för att trycka ner Kissie, eller? Eftersom hon lägger så mycket energi på mig + på att skriva förolämpningar till Kissie i varje jäkla inlägg..?
Precis när jag tänkte den tanken såg jag att en annan tjej kommenterat exakt samma sak, LOL. :)



Jag vet att det är vanligt att folk googlar fram min blogg efter en diskussion i Kissies kommentarsfält, så bara för att klargöra EXTRA tydligt:
Jag försvarar ingen - jag håller bara inte med DIG.

Kommentarer
Postat av: Frida Melina

Hej, just nu har jag en design utlottning på min blogg. Kika gärna in och tävla:

fridamelinas.blogg.se/2013/march/design-utlottning.html

Svar: Är det en pik att min design är ful, eller? :)
RonjaZorina

2013-03-03 @ 19:00:10
URL: http://fridamelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0