Det här har jag sysslat med hela morgonen..

 
 
Köpte expansionspaketet Close Quarters till Battlefield 3 igår, men var tvungen att ladda ned orginalspelet till origin först eftersom jag nyligen formaterat datorn.. Tog typ hela natten. Men tyvärr blev det nåt fel för jag har tydligen inte fått expansionen aktiverad så jag kan inte spela..

Nu har det gått tolv timmar, så man börjar ju undra liksom.


Har precis pratat klart med supporten och de säger att det bara är att vänta.. Suck..
Men vad ska man göra?
Trevlig tjej fick jag prata med. Tur det!

Älskling köpte spelet till sig själv först, och sen direkt efter till mig - hans funkade direkt.. Otur jag har, haha..
Ska höra av mig igen om en timme för att se hur det går, hon satte en liten notis på mitt konto så det skall godkännas snabbare förhoppningsvis!


Time to start a new round of the Waiting game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0