Konståret 2012






 
 
 
 
 
Skulle göra en årsresumé över alla mina digitala målningar 2012 men märkte tyvärr att jag knappt ritade något ALLS under första halvåret!
Och resten av året har jag tydligen knappt gjort något heller!

Det skrämmer mig litegrann att jag ritar så lite med tanke på hur bra jag mår när jag gör det!
Ett av mina nyårslöften är: Att rita mer!!!



Här är iallafall NÄSTAN ALLA digitala målningar jag gjort under 2012...
Enjoy!


Ska se om det blir en "riktig" årsresumé med vad jag gjort under året imorgon.. Vet inte om jag har tillräckligt med bilder för att göra en ordentlig, nämligen. Så får se imorgon om det blir nåt av det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0