An unexpected journey

Har nästan precis kommit hem från bion där vi såklart såg THE HOBBIT.
Grym. OCH ETT HELT ÅR TILL NÄSTA DEL!!

Hahha 3D-tekniken var riktigt jävla bra gjord och surround-ljudet också!

Vid ett tillfälle dök en person upp i förgrunden med ryggen mot publiken och jag trodde det var en som satt framför mig som hade rest sig upp!

Och vid ett flertal tillfällen trodde jag att det var någon bredvid mig som pratade och en gång började jag peta på min bror för att göra honom uppmärksam på att någon bakom oss somnat och snarkade ashögt men precis när jag fick hans uppmärksamhet märkte jag att det var på filmen... Inte lätt alltså!

Men jag började gråta också.. Tyckte så synd om Gollum efter att han blivit av med ringen och han såg så övergiven ut.. Den som inte kan leva sig in i hans känslor är fan lite smått okänslig.. :(

Kommentarer
Postat av: Annica

HErregud! Det måste varit samma scen som jag blev lurad på. Det var någon som andades skittungt i filmen och jag trodde verkligen det var någon asskum människa i salongen som gjorde ljudet!:P Skitläskigt!

Svar: Ja, haha! Lät som om det var precis bakom vid mitt vänstra öra! xD
RonjaZorina

2012-12-24 @ 02:36:08
URL: http://mangaandart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0