Påskmiddag, betyg och resten av kvällen..



Har ätit påskmiddag med svärfamiljen idag, mys! Vi fick även leta efter påskägg i trädgården, hihi! :)

Fan så gott det var med potatis!
Äter ju en lågkolydrat-diet annars, men jag har sagt att på julen och påsken så SKA jag äta kolhydrater, det är nämligen de två enda tillfällena på ett år som jag brukar äta kokt potatis (av någon anledning) och det är så jävla gott så jag passar fan på! :)

Hursomhelst äter jag ingen sträng lågkolhydrat-diet, vill mest undvika kolhydrater nu när jag förstått hur onödigt det är att stoppa i sig och hur det faktiskt påverkar kroppen.. 

Hursom lämnade jag in ett arbete till mina distansstudier igår kväll och fick det rättat idag. Naturkunskap A är en pina men jag lyckades med G+ iallafall! Lättnad!


Tänkte nu spendera resten av kvällen med att spela lite Sims.. Har längtat i dagar nu men studierna fick gå först.. Tar ledigt resten av kvällen - imorgon väntar mer plugg... Läser ju filosofi och svenska A också..


Kanske kommer några bilder på mitt hus i Sims senare.. Om jag får råd att fixa det snyggt, har bara spelat på denna simmen två dagar. :)

Kommentarer
Postat av: sofi

åh, studerar du på nti skolan? jag läser just nu naturkunskap A där. Skitsvårt..fattade inte ens labrapporten. Har du haft betygssamtal? ar det jobbiga frågor? jag är så nervös.

2012-04-08 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0