Jävla dumheter!

Har fått en dum jävla idé om att köra morgonyoga varje dag...
Hur korkad får man vara!?

Lät som en bra idé igår kväll men fan inte nu såhär efteråt..
ÄR HELT SLUT I KROPPEN!

Får se hur länge jag orkar, stor chans att jag ger upp fort.
Skulle vilja få in rutinen dock.. :/

Å andra sidan är det ju eftersom jag verkligen märker hur dåligt skick min kropp är i som jag MÅSTE göra det här och vara sträng. Jag vet ju vilka enorma framsteg jag gör med yoga på kort tid, så nu får jag se till att inte sluta med det.
Blir ju så jävla stel varje gång man tar uppehåll på ett par månader.. :P

Så från och med nu - Yoga varje morgon!

Funderar dock på att sätta ihop mitt eget program - det jag följer just nu ger mig lite lust att ta livet av mig - alternativt döda någon.
Dödsjobbigt med andra ord.

Ska nog sätta ihop ett eget - på min nivå.
Det är nämligen "Avancerad yoga" jag kör nu (och har kört från allra första början)
Lite för jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ett bra initiativ :) Och ge inte upp bara för att du missar en morgon, varannan är mkt bättre än ingen :P

2011-09-16 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0