Har en sån där "nyttig" dag.

Håller på att städa lite smått. Koncentrerar oss mest på att rensa!!!
Bort med grejer som ska ner i källaren och sånt där som bara ligger men som man tänkt "jag tar det där någon annan dag.."
Men det gör man ju aldrig..


Men (tyvärr) har jag en pojkvän som envisas med att vara sådär duktig ibland och då måste ju jag också visa att jag är duktig.. Kan ju inte låta han ta åt sig all ära liksom. -.-'

Så idag har vi rensat lite i källaren, ställt in nya saker och gjort en mindre ommöblering. Experimenterade lite med att belysa en tavla bakifrån men det gick inte. Attans.

Ja, men börjar se rätt fint ut när skräpet försvann ner i källaren! :)

Kan lägga upp en bild sen om jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0