Nyårsdagen



Blir lugnt för mig idag. Det blir det väl alltid?

Ska plugga lite, städa lite och se fångarna på fortet. Det är planerat. Ska nog ta en tupplur också. Har sån himla huvudvärk. Har haft det varje dag i två veckor nu och det går aldrig över!?

I vilket fall beställde jag lite studentkläder igår. Har inte gjort det tidigare för det är så jävla dyrt (en tröja och ett par byxor för 816kr!?) men man fick ta tre betala för två.

Och jag tar ju bara studenten en gång, jag skulle ångra mig om jag inte beställde nånting.


Blev en hood (snygg nog att använda senare också), ett par mjukisbyxor med namn och klass och en oversize-tröja "Too cool for school" - jag vet, töntigt tryck!
Men den fick duga, fick ju den gratis så. :)



Nu får ni ha en superbra fortsättning på denna dag och på detta nya år!

Hoppas många av er är riktigt bakis så kan jag vara skadeglad på er eftersom jag inte dricker! :D


Kommentarer
Postat av: jeanette

haha! Ja.. det var inte många ansikten ute idag när man var ute och promenerade, så det ligger nog många hemma och är bakis som bara den! :) man kände sig lagom hurtig då! ;D

2011-01-01 @ 16:30:39
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0