♥ Dag 12 – I min handväska.


Har nyligen rensat, brukar alltid ha MASSOR av random saker och skräp i min väska!

Något som skall ligga där i är också plånbok (brukar vara dålig på att ta med den), astma medicin, försvarets hudsalva och mitt pass.
De tre sistnämnda ligger dock i min jacka så jag har iallafall alltid med mig dem.

Sen brukar jag ha Nycklar och Mobil där i också, men inte när jag är hemma. :)




  1. Uppgifter till prövning
  2. Studieplan
  3. Anteckningar till naturkunskapen
  4. Uppgifter i Arbetsmiljö och säkerhet
  5. Skräp (papper, kvitton, sugrör och parfym?)
  6. Kalender
  7. Teckningar
  8. Teckningsmaterial (ifall tristessen slår till under en lektion
  9. Ett kuvert
  10. En bläckpenna

De som är skrivna i fetstil bör alltid finnas i min väska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0