Har jag berättat att jag bakade bullar?


Har ju problem med att ladda in bilder från kameran, så därför kan jag inte visa bilder precis när saker händer..

Men här är bilder på bullarna jag försökte baka för ett par veckor sedan!


 

Såhär SKULLE dem bli.
(Enligt förpackningen)

 

Scrolla ned för att se mina:

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

 

De såg inte ut som på förpackningen efter att man skurit dem heller....

 

OMG, inte ens "blanda bara i vatten" klarar jag av! :P

 

 

Men det var gott iallafall.


Kommentarer
Postat av: Bianca

Det blir aldrig som man tänkt sig :)

2011-02-22 @ 15:29:07
URL: http://www.therabbithole.se/
Postat av: Sandra

Haha xD Såg verkligen inte ut som på paketet - fast det gör det aldrig med något :P

2011-02-23 @ 17:19:50
Postat av: MariaExpressen

DE så GODE ut;)

2011-02-23 @ 21:48:19
URL: http://mariaexpressen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0