Längtar till Fredag!


För då ska jag och ett gäng folk äta buffé på en mongolisk restaurang!

Fetnajs!

Väldigt god mat + att det är buffé på efterrätten med!
Och gratis påfyllning av dryck - hur bra är inte det!?

Allt det för bara 75kr - som taget!


Efter det skall vi dra vidare till någon krog - Blir väl Silk då alla inte är över 20.
Vet inte riktigt reglerna och vet inte ens vilka krogar som finns i västerås - jag har faktiskt aldrig varit på krogen..
Blir nyktert iallfall, vi kan ha det så kul ändå så vi behöver ingen svindyr alkohol. ;)

Räknar med att ta massa kort under dagen och de kommer naturligtvis dyka upp här!
Har ju faktiskt ändå blivit rätt bra på att blogga, tycker ni inte?

Kommer ni ihåg hur sällan jag uppdaterade förut med max ett inlägg i veckan?
Hoppas ni gillar det iallafall!


Och så vill jag passa på att berätta att Johanna, som fyllde 18 i söndags, faktiskt har tagit körkort!
Hon är SÅ J*VLA BRA! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som receptet för en jäkligt kul kväll ^^

2010-11-03 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0